BIar seNyUman TErukir DiBibIrmu YAng MenaWan

Student tapi Stupid [ PO***N]!!!!!


Hai. Kita ni diciptakan oleh Allah lengkap segala-galanya. Cukup dan rasanya tak perlu lagi di ubah kerana apa yang telah diberikan oleh nya, pasti ada hikmah yang tersembunyi. Tapi masih ada yang tak bersyukur. Ni saya tak tau la benda ni dah lama ka apa. Tapi bila saya tengok video ni, rasa sedih pun ada. Macam-macam perasaan bermain di hati dan sanubari ni. Ish3. Kalau korang nak tahu video apa ni, korang layan la. =)






ADAKAH INI BENAR ATAU TIDAK????


video


Jadi apa pendapat korang lepas tengok video. Hmmmmm. Saya malas nak tulis banyak-banyak ni. Nanti terkutuk lebih, berdosa pulak saya ni. Jadi korang fikir-fikirkanlah ya. Sekian terima kasih.
AKu HaNya MAnusIA BiaSA YAnG teRCAri-Cari keHiduPAn Yang DAmaI Di MUkA BUmI ciPTaan ALLAH yanG mAHa BEsaR
hoKIaiS

0 comments:

Post a Comment