BIar seNyUman TErukir DiBibIrmu YAng MenaWan

Papan Tanda Fail

Ini aku tak tau la apa kes, dia sengaja atau tak sengaja aku tak tau. Yang penting memang buleh pecah perut aku kalau tengok papan tanda yang fail ni. Jangan tersilap lebih-lebih sudah la kan. Contohnya papan tanda perempuan atau laki-laki terlupa pakai seluar ka. Ini nama dia dah kes berat kan. Korang layan la.


                                  Korang try sebut tengok boleh ka dak.

 
                                      Ini dia kasi amaran direct terus ni.

                                       Mari ramai-ramai kita p derma

                                                Syarikat baru kot.

                                 Sejenis makan yang menyerupai hotdog

                                                        No komen

                          Selama ni memang aku masuk rumah ikut bumbung

                                                     Pasar raya di US

                               Sapa rasa-rasa ada pisang yang terkoyak.
AKu HaNya MAnusIA BiaSA YAnG teRCAri-Cari keHiduPAn Yang DAmaI Di MUkA BUmI ciPTaan ALLAH yanG mAHa BEsaR
hoKIaiS

0 comments:

Post a Comment