BIar seNyUman TErukir DiBibIrmu YAng MenaWan

Inovasi Gila

Ni pesen orang yang terlalu bijak dan dah tak tau nak curahkan dia punya kebijaksanaan kat tempat lain dah. Jadi mereka-mereka ini telah mencipta beberapa barangan yang agak-agak suam kuku stailo dia dan sangat gila kentang. Aku tak  taau mana depa dok dapat idea nak buat benda-benda pelik ni. Yang penting depa memang COOOOOOLLLLLL...



Aku tak tau apa motif dia buat benda ni. Takkan nak potong rumput pulak kan

Bijak gila, boleh la nak try kat umah nanti. Pastu mesti mak aku akan lempang aku selama dua hari tanpa henti.

Patut la pintu kereta aku hilang semalam. Takguna betoi la..

Kontraktor kelas A++

Meriah satu kampung kalau aku letak kat moto aku ni

Ini bijak la jugak

Ini baru la cooolllll

Bukan apa, saja ja nak jimatkan kos

Asal tak letak sofa ja kat belakang tu, selesa sikit anak hang nak duduk kan

Letak la bateri kereta terus, baru lambat sikit habis bateri tu

Menangis batman tengok kereta ni

Memang sah TNB kat negara dia nak jimatkan kos. Tu la curi lagi kabel elektrik kan.
AKu HaNya MAnusIA BiaSA YAnG teRCAri-Cari keHiduPAn Yang DAmaI Di MUkA BUmI ciPTaan ALLAH yanG mAHa BEsaR
hoKIaiS

0 comments:

Post a Comment