BIar seNyUman TErukir DiBibIrmu YAng MenaWan

Kapal Seberang Jabatan Dengan Menyelam

Ini aku tak pasti kat mana, yang pasti dia memang stailo gila dan sangat pelik. Aku tak tau aku nak percaya ka tak. Kalau aku fikir balik kan macam mustahil ja. Tapi tu la, manusia sekarang kan bijak-bijak. Besi pun boleh terbang inikan kan benda-benda simple macam ni, memang takdak hal nak buat rasanya. Korang try tengok gambar ni. Pelik kan.

                                       Dia baru tiba di tepi jambatan

                           Kapal tu dah bersiap sedia untuk buat aksi pelik

                                                         Sikit lagi

                                       Transform menjadi kapal selam

                         Macam mana keadaan kru kapal tu sekarang kan?

                                           Lenyap dari dunia nyata

                                                    I'm coming

                                    Semakin kembali kedunia nyata

                             Hampir semua badan kapal ni dah nak timbul

                                                           Sikit lagi

                                       Selamat dalam perjalanan

Yang aku pelik kan, macam mana la pemandu kapal ni nak bawak kapal pelik ni. Itu yang aku misteri tu. Sapa ada jawapannya marilah kita kongsi bersama-sama. Atau gambar ini hanya sekadar hiasan saja?
AKu HaNya MAnusIA BiaSA YAnG teRCAri-Cari keHiduPAn Yang DAmaI Di MUkA BUmI ciPTaan ALLAH yanG mAHa BEsaR
hoKIaiS

0 comments:

Post a Comment