BIar seNyUman TErukir DiBibIrmu YAng MenaWan

pok pang pok pang!!!!


mesti tertanya-tanya kan kenapa tajuk entri kali nih tah apa-apa. gambar pun pelik ja kan hahahaha. mesti la ada makna di sebalik tajuk yang telah dipapark nih. apa benda tu. ni la saya nak ceritakan nih. kisah dia bermula macam nih.yang sebonarnya saya telah pun menjoin kelab kompang. sebab tu lah tajuk entri nih pak pak pong pong. nak dijadikan cerita bukannya nak cerita pasal kelab kompang tu. apa best kan. hahaha. yang saya nak ceritakan adalah perjalanan yang telah saya tempuhi ke kawasan di johor nih yang penuh dengan tradisi yang sanagat menarik. iaitu ke kampung emmm. lupa la pulak. hahaha. okeh la. malas nak cerita panjang-panjang. hanay gambar saja yang dapat meluahkan segalanya. sekian terima kasih


bermulanya perjalanan

team yang sepadan.hahahaha

tak memasal pakcik kat situ pun terlibat. hahahaha

abang ensem kot


haha

pengganti man kidal

cari perbezaan. memang tak jumpa

mat bunga

sweet coklat

makan karipap kot









AKu HaNya MAnusIA BiaSA YAnG teRCAri-Cari keHiduPAn Yang DAmaI Di MUkA BUmI ciPTaan ALLAH yanG mAHa BEsaR
hoKIaiS

0 comments:

Post a Comment