BIar seNyUman TErukir DiBibIrmu YAng MenaWan

Bila Aku Bercakap Bohong Tentang [ wanita]!!!!

Sungguh tenang hari ni. Nak study pun rasa seronok sangat. Rasanya macam nak study sampai pengsan aja. Hohoho. Oke, hari nih aku nak bercerita mengenai makhluk Allah yang dinamakan wanita. Apa pandangan saya terhadap mereka dan semua benda akan saya ceritakan. Jadi cakap banyak pun tak guna, korang layan la article aku ni. =)



WANITA

Oh wanita, kenapa la korang selalu menyusahkan hidup aku. Selalu buat kepala aku pening. Sebab korang banayak masalah muncul dalam hidup aku ni. Sebelum satu selesai muncul lagi masalah lain.

Oh wanita. Boleh tak korang berada jauh dari aku. Aku sungguh berasa tidak selesa kalau korang berada dekat dengan aku. Dengan adanya korang dekat dengan aku, aku rasa kepala aku dipenuhi dengan masalah.

Oh wanita. Tolonglah jangan bercakap dengan aku, kerana aku tidak mahu nak berbicara dengan korang. Semakin banyak aku berbicara dengan korang, semakin berat kepala aku menanggung kesakitan yang amat sangat.

Oh wanita, boleh tak untuk satu hari saja korang berada jauh sikit dengan aku. Kerana dengan itu akan menjadikan hidup aku berasa ceria dan harmoni dan sebagainya.








 

Oh wanita. Boleh tak kalau korang tak senyum dekat aku, sebab senyuman korang boleh membuatkan tekak aku ni rasa loya sangat sampai nak makan pun aku berasa tiada selera langsung.

Ini adalah yang terakhir daria aku.

OH WANITA, BOLEH TAK KORANG BERADA JAUH, SANGAT JAUH DARI DIRI AKU INI KERANA AKU SANGAT-SANGAT TIDAK MEMERLUKAN KORANG DALAM HIDUP AKU INI. AKU BOLEH BAHAGIA JIKA AKU BERADA SORANG-SORANG DI DUNIA INI. KEHADIRAN KORANG DALAM HIDUP AKU MENYEBABKAN AKU BERASA SANGAT-SANGATLAH TIDAK BERMAYA DAN HILANG SEMANGAT!!!!



ATTENTION!!!!!
Mesti ada wanita yang marah kan kalau baca saya punya entri kali ini kan. Jangan marah dulu. Setelah korang baca entri ini, korang tengolah balik tajuk entri saya ini. Sekian terima kasih....
AKu HaNya MAnusIA BiaSA YAnG teRCAri-Cari keHiduPAn Yang DAmaI Di MUkA BUmI ciPTaan ALLAH yanG mAHa BEsaR
hoKIaiS

0 comments:

Post a Comment