BIar seNyUman TErukir DiBibIrmu YAng MenaWan

meringkaskan nota dengan cepat (khas untuk student)


Biarlah ibu bapamu mengalirkan air mata atas kejayaan kita, jangan biarkan mereka mengalirkan air mata atas kemusnahan hidup kita. Assalamualaikum dan salam sejahtera geng. Kali ni, post aku khas buat student-student yang malas (macam aku) nak membaca lecture note ataupun apa-apa nota-nota yang panjang berjela-jela tu. Aku sediakan cara untuk meringkaskan nota korang dalam masa tak sampai 2 minit pun. Senang ringkas dan mudah. Mari-mari kita gunakan kemudahan ni.


Tools ni adalah percuma yang disediakan oleh sekumpulan manusia yang perihatin terhadap masalah students yang malas nak membaca panjang-panjang. http://topicmarks.com/ memperkenalkan kemudahan untuk meringkaskan nota dengan mudah dan cepat.

PENGENALAN...

http://topicmarks.com/ telah dihasilkan menggunakan algorithm yang amat cantik sekali kerana ia dapat menganalisis nota kita dan meringkaskan nota kita kepada keyword-keyword yang penting. Nota yang korang upload nanti akan melaui algorith tersebut, dan algorith tersebut akan meringkaskan nota tu untuk korang. Jadi mesti korang teruja kan. Yang paling penting ia adalah percuma. Selamat la duit korang.

CARA PENGGUNAAN http://topicmarks.com/......

1-pergi ke http://topicmarks.com/ dan klik free get started


2- isi butiran yang terpapar


3- kemudian activekan accout korang menerusi email.


4- leaps tu dah boleh guna dah. Upload saja fail yang korang nak tu. Dia support format TXT, HTM, HTML, ODT, DOC, DOCX, dan PDF.


5- pastu korang pilh nak upload guna apa. Tapi selalunya pilh file la.


6- pilih file dan upload


7- tunggu sekejap pastu siap dah summary untuk topic korang tu.


8- korang juga boleh pilih related concept yang korang nak.


9- siap daaa...............

Harap benda ni membantu korang la. Jangan lupa kasi komen-komen sikit kat bawah ni. Kasi meriah sikit. Sekian terima kasih.

BANTULAH BLOG INI UNTUK TERUS HIDUP DENGAN SUPPORT KORANG





AKu HaNya MAnusIA BiaSA YAnG teRCAri-Cari keHiduPAn Yang DAmaI Di MUkA BUmI ciPTaan ALLAH yanG mAHa BEsaR
hoKIaiS

0 comments:

Post a Comment