BIar seNyUman TErukir DiBibIrmu YAng MenaWan

guna google untuk cari serial key


Assalamualaikum dan salam sejahtera geng. Lama la aku tak update blog aku ni sebab internet agak siput la perjalanan dia. Biasa la dok kampung kan. Tapi kali ni aku akan mengganas lagi sebab internet dah laju. Hahahah. Kali ni aku nak share cara yang mudah untuk mencari serial key bagi software-software korang yang trial tu. Korang layan la.

CARA-CARANYA......

1- Korang pergi kat website goole.

2- pastu kat kotak carian tu, korang tulis la nama software korang tu.

3- Kat belakang software yang korang tulis tu tambahkan kod ini 94FBR dan tekan enter

contohnya minilyric 94FBR


4- Pastu korang try la serial key yang bersesuaian.

5- Sekian.......







AKu HaNya MAnusIA BiaSA YAnG teRCAri-Cari keHiduPAn Yang DAmaI Di MUkA BUmI ciPTaan ALLAH yanG mAHa BEsaR
hoKIaiS

0 comments:

Post a Comment